که "اگر" در "کویر" بگویی...!!!
"باران" هست...!!!
به "حرمت" صدایت...!!!
"خیس" می شوم...!
ما را در سایت دختری ازجنس باران دنبال میکنید
برچسب: دوست دارم,دوست دارم زندگی رو,دوست دارم عزیزم,دوست دارم سون,دوست دارم نگات کنم,دوست دارم عشقم,دوست دارم بمیرم,دوست دارم محسن یگانه,دوست دارم زندگي رو,دوست دارم لبالب, نویسنده: بازدید: 6