که یادت نیاد تولد من چند پاییزه
هرکدوم از ما کنار یکی دیگه خوشبخته
چیزی که امروز باورش واسه هردومون سخته
ی روزی میاد سالی ی بارم یادهم نیایم
از گذشتمون جزفراموشی هیچ چیزی نخوایم
از توفکر ما خاطراتمون میتونه رد شه
بدون اینکه حتی یک لحظه حالمون بد شه
فکر نکردن به خاطراتمون رو بلد میشیم
میبینیم همو از کنار هم ساده رد میشیم
انگار نه انگار به من میگفتی بی تو نابودم
انگار نه انگار ی روزگاری عاشقت بودم
میبینیم همو اونم یجا که غرق احساسیم
باهرکی باشیم نباید بگیم همو میشناسیم
برای اینکه حتی یلحظه سمت هم نیایم
میری و میرم بی خدافظی بدون سلام
.............
.........
......
....
...
..
.

ما را در سایت دختری ازجنس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0